2020年1月22日 星期三

3M 的產品令我應用在生活上非常實用,「Command™無痕™ 掛鈎系列」輕易地安裝無痕™掛鈎!

就快新年,係時候要大掃除執拾家居,但係眼見屋企咁亂,只要花一點創意構思,就可以讓家居明亮整齊

一向都是3M’s Fans,佢嘅產品令我應用在生活上非常實用, 而當中的Command™無痕™ 掛鈎系列」無需使用釘和鎚等工具,就能夠輕易地安裝無痕掛鈎,而且於潮濕環境仍貼得穩陣,既可循環使用,又簡單環保!

平時廚房太多用具同埋毛巾,廚房柔細根本就冇位放,用咗Command™ 無痕™ 設計師型掛鈎─小型 17082HK」就幫我收納一些用具在牆上,可以節省空間的存放之餘,仲好方便拿取

Command™ 無痕™ 掛衣鈎─特大型 17019ES」可以承受到3.4kg嘅重量,一次過仲可以掛幾件衫,唔使再成日搞到要摺D衫入櫃桶,攞出嚟着有摺痕,就咁掛住喺門口面隨時隨地都可以攞嚟着!

Command™ 無痕™ 設計師型掛鈎─中型 17081HK」用嚟新年裝飾家居,在牆上掛吊飾就啱晒!
————————————————————
有關「Command™無痕™ 掛鈎系列 產品詳情資訊🔎

銷售點 :
一田、千色、日本城、永旺、永安、實惠、惠康、百佳、各大家品店、五金店、文具店、HKTV Mall (http://s.3m.com/VgdmjO ) Yahoo! Store (http://s.3m.com/asM66o等。
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@3Mhk @Commandhk
#CommandHK #貼得穩陣 #除後不留痕 #HoldStrongly #RemoveCleanly #無痕節日垂直空間 #節日氣氛隨你而變 #無痕浴室收納 #無痕魔術

沒有留言:

張貼留言