2020年1月26日 星期日

意猶未盡的台中,我要計劃再去多一次!

以往每一年去幾次旅行,但係而家由於工作關係真係好難走得開,好似上年咁去咗台中自駕遊真係好難忙,自己一手策劃真係唔容易,但係亦都獲益良多。

訂酒店我就會去一站式服務,一次過可以瀏覽所有台中自由行酒店,非常方便,話咁快一兩日就訂好了!台中愛麗絲國際大飯店環境清靜,設備完善、地理位置優越,更鄰近台中火車站及客運站與五權西路交流道,而且客房以4大原素設計原素,給我充滿著藝術氣息的住宿體驗。

預先在網上訂位,而且還有餐牌可以參考,去到職員招呼周到,食物質素又高,環境又靚,真係唔可以錯過!

台中景點我就會參考 https://asiayo.com/event/taichung_twfit.html 不論是喜歡看海跑山,還是熱愛美食、拍美照,去到自由行一定要參考,包括彩虹眷村、高美濕地等,實在太多景點真是編排滿滿的,現在還意猶未盡,因為CP值極高呢,下次一定要帶媽媽去!

每一次去旅行都渴望影到一些美麗的照片回來今次我也有收穫呢!

沒有留言:

張貼留言