2020年1月12日 星期日

「Eat East 波仔」擁躉,仲推出左「叮叮菜」全部蔬菜都係出自自家農場!

工作繁忙嘅我成日要出街食飯,一係就食快餐,不過我係 @Eat East 波仔嘅擁躉,今次又買咗幾款速食食品返屋企看門口。

去到門市有多款不同盒裝波仔飯、糖水、小食等等,仲推出左叮叮菜添,叮叮菜全部蔬菜都係出自自家農場,👍🏻我呢個食肉獸唔使再怕麻煩成日唔食菜了!
叮又得蒸又得,即晚已經叮左個波仔飯-梅菜扣肉飯當宵夜食,估唔到扣肉肉質都好鮮嫩。

另外仲有洋蔥豬扒飯,食品仲不含防腐劑,可以擺一段時間,隨時隨地隨心想食就食!

見到潤燥湯水好抵,即刻都買咗個冰糖雪耳蓮子羹反屋企,叮5分鐘就食得!
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#波仔 #正餐 #早餐 #午餐 #晚餐 #宵夜 # #糖水 #叮叮飯 #叮叮菜 #叮叮湯 #沙律菜 #雜菜包 #叮叮 #Coollovehk #Happybloghk

沒有留言:

張貼留言