2020年1月16日 星期四

法國護膚品牌 「 Algotherm」 的產品,令細胞重新啟動新陳代謝能力!

係人都知我好貪靚,最近肌膚好敏感好容易泛紅,除咗要密密keep住補水滋潤之外,朋友仲讚我膚色提亮有光澤左,其實因為我用緊來自 #法國 的護膚品牌 「 #Algotherm」 的產品。

「 Algotherm」是來自是國際盛名的 #天然海洋護膚品牌 和 #海洋治療( #ALGOTHERAPY)的始創者,護膚產品更行銷全球超過75個國家,當中以 #海藻 為產品的主要成份, 令細胞重新啟動新陳代謝能力。
————————————————————

Foaming Cleansing Clarifying Gel #美白起泡潔顏乳 (150ml)
白色液體潔顏乳質感柔軟細綿,而且輕易起泡,能祛除角質死細胞及清除毛孔污垢,暗黃的膚色隨即提亮美白了!
原價HKD520   粉絲價HKD312


Cleansing Clarifying Lotion #美白爽膚水 (200ml)
將爽膚水沾濕潔淨的化妝棉上,輕輕抹上面,發覺皮膚真係乾淨咗好多,黑頭都少咗,而且用法方便簡易,做到二合一卸妝及清除殘餘污垢功效,真係啱晒我呢啲懶人。
原價HKD480   粉絲價HKD288


Eye Make-up Remover Lotion #眼周舒緩卸妝液(100ml)
平時用卸妝產品卸除眼妝的時候,眼睛都會好那好唔舒服,但Algotherm的卸妝液專門為眼唇部彩妝(包括防水眼妝)而設,能舒緩眼周及有效卸除,而且溫和不刺激,仲好似輕易地清潔得一乾二淨。
原價HKD460   粉絲價HKD276

如買上面全套1 set 3支裝,仲抵丫
原價HKD1460   粉絲價HKD730

有興趣購買,即PM 我!!!
————————————————————
產品詳情
https://www.algotherm.hk/
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@hktvmall @yahoostore
#tachoi #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #Coollovehk #happybloghk

沒有留言:

張貼留言