2019年12月29日 星期日

「Skincare Concept HK - 初時肌」好好用的晚霜及面膜!

先前提及過 @skincareconcepthk  一系列護膚產品的初時肌 為我的肌膚度身而設的一套系列護膚產品,唔使再頭痛周圍搵唔同牌子嘅洗面、爽膚水、精華、晚霜及面膜等,今次就要介紹好好用嘅晚霜及面膜,很適合依家天氣用!
——-------------------------------
🔴 #5 #玫瑰果油活顏晚安霜 (50ml) $609

由於當中蘊含玫瑰果油精華分子釘成分,所以用後發現肌膚變得很 #水潤飽滿💧 ,而且我經常#敏感發紅 的位置也舒緩了,暗黃的肌膚隨即緊緻提亮了。真的很適合在睡覺的期間讓晚霜修護疲勞以及白天一整天受到紫外線或是3C產品藍光造成的傷害。
------------------------------------
🟡 #6 #胎盤素再生修護面膜 (3片入) $139
胎盤素能保濕潤澤,有效提升肌膚彈性、燕麥萃取提高肌膚代謝力,加速修護。
🔵  #水磁膜深層保濕面膜 (3片入) $159
蘊含水膜磁成份及高效保濕因子,保濕力大幅升級至玻尿酸4.0,持續鎖水72小時。
敷完以上兩款面膜,發現肌膚有彈彈的滋潤柔嫩感覺,面色更提亮了,上妝仲好貼服添!

有咗佢哋唔使再怕肌膚在冬天補極水都唔夠
————————————————————
💎關於「  @skincareconcepthk 
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#皮膚SOS #急救面膜 #精華 #美顏 #美容 #靚靚 #美美 #沒有醜人只有懶人 #mask #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer #Coollikehk

沒有留言:

張貼留言