2019年12月15日 星期日

「台灣 G 霸即食雞胸」既可瘦身、又可以食得健康!

平時出街成日食油膩煎炸野,而且我又係食肉獸,咁樣會好影響儀容身形,搞到影相都唔靚,皮膚仲有影響添,起身一照鏡見到自己咁嘅樣,心情都會差啲!

不過年紀越大就越注重養生、食得健康,多肉少菜嘅我就識得揀元進莊x台灣 G 霸」 的便利即時料理 -「台灣 G 霸即食雞胸,此品牌創自台灣知名健身俱樂部經營者 硬漢館長-陳之漢,本身亦擅長廚藝的他,健身的同時亦注重飲食,並與專營生產加工台灣家禽-「元進莊」跨界聯名推出合作品牌「台灣 G 霸」,推出一系列兼具美味營養健康的便利即時料理,務求食得健康美味!

「台灣 G 霸即食雞胸」是嚴選『高質雞胸肉』,更透過真空滾揉按摩機為雞肉手工按摩,從而令肉質更有彈性更入味。更採用多層次滷製工藝技術製作滋味醬汁,無防腐劑,保持雞胸肉鮮嫩口感,即食雞胸更通過 HACCP/ISO22000/HALAL 認證天然無添加,能夠食得安心!

咁滋味嘅 「台灣 G 霸即食雞胸」每包雞胸增量到160g一包,高出市面 45% 每包仲含蛋白質含量高達 42g 以上,夠晒營養,而且可以隨時隨地肚餓都可以攞出黎解凍切片食,真係夠晒方便,啱晒工作忙碌嘅我!
————————————————————
「台灣 G 霸即食雞胸」有三款味道
義式香草雞胸肉 
 墨西哥雞胸肉 
 川辣肉雞雞胸肉
原產地:台灣 
保存方法:冷凍-18°C 以下 
食用方法:解凍可以直接切片食用

立即訂購:http://bit.ly/2P7cJ4K
————————————————————
嚟緊仲有即場試食活動,詳情如下 :
藝術聖誕親子嘉年華 
日期:20191215 (
時間:上午 11 -下午 6  
地點:珀麗灣貝殼廣場
費用:免費入場
https://www.francocreation.com/
————————————————————
關於產品「 @台灣 G -香港 
🌐 https://www.facebook.com/twgbahk/
Facebook 元進莊-香港官方網站 
http://www.yjcfood.com.hk/ 
果腹市集 
www.goodfoodmarket.hk
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#台灣 G  #無防腐劑 #無抗生素 #無激素 #即食雞胸 #館長 #雞肉按摩 #台灣知名品牌#Coollikehk

沒有留言:

張貼留言