2019年12月13日 星期五

日本 NO.1 敏感肌護膚品牌 Curél 「極致保濕化妝水+深層高效保濕面霜」,專為乾燥敏感肌而設!

轉天氣肌膚特別敏感乾燥,近期更出現泛紅爆坼等情況,用過好多護膚品都係冇乜效用,身邊朋友就介紹我用日本 NO.1 敏感肌護膚品牌 #Curél,品牌提供全方位包括面部及身體抗敏潤膚提案,簡直就啱晒我嘅肌膚使用!

獲日本權威皮膚科醫生認可的Curél極致保濕化妝水+深層高效保濕面霜,蘊含首創「潤浸保濕Ceramide功能成分」及桉樹精華,無香料、無色素及無酒精,專為乾燥敏感肌而設!

而家我每日都會洗完面,先用「 #極致保濕化妝水」深入肌膚角質底層,回復高密度水潤狀態,再用Curél皇牌產品 -  #深層高效保濕面霜」,滲透肌膚底層滋潤保濕。

用咗一段時間後發現面部肌膚變得很 #水潤飽滿💧 ,而且我經常 #敏感發紅 的位置也舒緩了,暗黃的肌膚隨即提亮了,第二日化妝還很貼服呢💄 !簡直係 #四季必備  #抗敏補水恩物💕
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#CurélHK #CurélHongKong #細胞間脂質Ceramide護理 #全方位抗敏 #日本No1敏感肌膚護理品牌 #日本皮膚科醫生推薦 #極致保濕 #Coolikehk

沒有留言:

張貼留言