2019年12月6日 星期五

去親旅行隨身帶備「 虎標頸肩舒」,能快速 #紓緩肩頸肌肉酸痛!

去親 #旅行 我都執好多嘢,成個 #行李箱 爆曬過去,事關我會帶好多衫過去着靚靚影相📸️,又腳架又閃光燈,加上旅遊時要周圍Shopping,搞到抽住一袋二袋好鬼重,不知不覺就會 #拉傷肩頸,搞到痛到瞓唔到

好彩我去親旅行 #隨身帶備「 #虎標頸肩舒」,它能快速 #紓緩肩頸肌肉酸痛,質地不油膩不沾手,輕易推開滲入肌膚,而且舒壓的 #薰衣草香氣,讓我感到放鬆舒緩,有咗佢,去邊度玩都可以玩得好自在!
————————————————————

好消息 🎉
由即日至202012日,於 #屈臣氏、 #莎莎、 #Colourmix卡萊美及 #HKTVMall 購買兩件 #虎標 #頸肩舒 產品,即可獲得虎標 x  #菠蘿油妹妹 限量版 #行李帶 一條!
🌐 http://bit.ly/2s3jED5
————————————————————
關於「  @虎標 Tiger Balm
🌐https://www.tigerbalm.com.hk/
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@Tiger Balm HK
#虎標 #頸肩舒 #紓緩肩頸酸痛 #不油膩 #鬆一鬆 #紓壓香氣 #薰衣草鎮靜
#tachoi #travel #hkinfluencer #Coolikehk

沒有留言:

張貼留言