2019年12月3日 星期二

好舒適嘅「源美肌 A &E Professional Beauty Center」GUINOT淨膚保濕療程

冬天經常皮膚 #乾燥 搞到出晒粒粒,搞到皮膚好似冇晒電咁,見到位於 #大埔 的美容院 #源美肌 A&E Professional Beauty Center」有個「 #GUINOT淨膚保濕療程」幾啱我現在嘅皮膚狀況,有 #清潔、 #保濕同埋 #嫩膚 等嘅功效,就試吓先!


療程內容 : 
運用 #法國品牌GUINOT #淨膚保濕儀  #熱能潔膚棒 ,結合潔膚啫喱的獨特活性效能,促進活性成分,更快更深層地深入肌膚溶解微污垢,熱能更可加速血液循環、排走雜質,而獨特的潔膚啫喱能夠潔淨肌膚同時舒緩保濕

美容師先向我講解療程程序 :
1)皮膚分析
2)潔淨肌膚
3)利用「熱能護膚棒」深層淨膚
4)利用 #保濕按摩乳霜 按摩面部及肩頸位置
5)敷上Mask

療程後感 : 
喺療程嘅過程中一啲都唔痛,而且係好舒服😌!喺未做療程之前我下巴都有好多暗粒,做完之後真係即時見到 #毛孔 #黑頭 潔淨左的效果,摸落去啲暗粒冇晒,肌膚仲好滑嫩透白,最欣賞係美容師嘅 #按摩手法一流,我好快就舒服到訓着覺!

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#美美 #沒有醜人只有懶人 #愛美 #靚靚 #prettyface #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #Coollikehk 

沒有留言:

張貼留言