2019年12月9日 星期一

英國No.1護膚品Simple 清妍 之「親膚清爽潔面啫喱」及「親膚保濕潔淨卸妝紙巾」親和潔淨肌膚,隨時隨地可補妝 卸妝!

一向我都好注重肌膚嘅清潔,如果係潔面步驟清潔得不徹底,就好容易令毛孔堵塞污垢,導致多種肌膚問題,所以我會選購一些低敏性的潔面產品💁🏻‍♀️而平時卸妝都要買定卸妝棉同埋卸妝油/水,兩者混合一齊用是卸妝的基本用法,💫但係最估唔到只靠一塊卸妝棉,已經可以做到卸妝同埋護膚嘅效果😱


所以最近就愛上用英國No.1護膚品Simple 清妍 「親膚清爽潔面啫喱」及「親膚保濕潔淨卸妝紙巾」親和潔淨肌膚。


Simple清妍親膚清爽潔面啫喱蘊含多種維他命及極致溫和潔膚成分,更無皂、無酒精、無刺激化學成分及無人造色素,親和性極高,最啱我敏感肌膚使用!

平時用開其他洗面產品,洗完面肌膚都會覺得好乾抿抿緊,Simple 潔面啫喱輕易起泡之餘,就算洗完面都沒有以上情況發生,反而係好保濕及清新舒爽,而且毛孔能徹底清洗得好乾淨

Simple清妍親膚保濕潔淨卸妝紙巾蘊含多種維他命及極致溫和潔膚成分,採用高親膚度的天絲紙質,經皮膚科專家測試與認可眼科醫生測試,不易致粉刺,有信心保證。
卸妝紙巾包裝清新輕巧,當中蘊含潤肌救星-甘油,做到卸妝同時保濕💧

棉身輕薄,只需輕輕一抹就能卸除防水化妝品及睫毛液等日常妝容💄💋,而且用完之後面部乾淨無殘留,無需額外再清潔皮膚。

🌈依家去旅行🧳、去按摩💆或者去做Gym🏃‍♀️ 都可以攜帶着輕便的 #Simple 清妍潔面套裝 補妝/卸妝,隨時隨地用!

以上產品由品牌提供】 
————————————————————
關於「 Simple 清妍 
Facebook: https://www.facebook.com/SimpleSkincareHK/

Instagram: https://www.instagram.com/simpleskincarehk/

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@SimpleSkinCarehk 
#英國No.1護膚品牌 #敏感肌專家 #簡潔親膚 #源源三重潔淨水注入你的肌膚 #以簡為本 #抗污染#零鹼性 #零刺激 #無酒精 #無刺激 #無化學成分
#Simpleskincarehk #SensitiveSKinExpert #SimpleButImpressive #No1UKSkinCareBrand #SimpleCity #SimpleIngredients #KindToSkin #PumpsUpwater #MildSkinCare

沒有留言:

張貼留言