2019年12月15日 星期日

每逢星期二我都好期待玩 #gratus Giving Tuesday,搶走免費超好用產品!

工作日都可以增添快樂,依家每逢星期二我都好期待玩 #gratus Giving Tuesday,上星期亦都好Lucky地可以搶到幾款我心水嘅產品,又好玩又開心🥳。嚟緊星期二仲有幾款超好用嘅產品開搶,一定要推介俾大家!

當中的 「Esthederm 注活細胞水漾凝露」(價值$550)真係好啱而家秋冬天用,肌膚長時間都好乾好抿抿緊,補極水敷緊Mask都唔夠,而 「Esthederm 注活細胞水漾凝露」蘊含獨有100%細胞水及水通道蛋白專利,能夠優化皮膚細胞生長環境,修復皮脂膜,提升抵抗力及鎖水力,而且還有抗氧化、延緩皮膚老化的功效。Water Gel輕透透薄的質感,好易推開,也沒有黏笠感,而家我早晚搽住佢,發現肌膚冇咗乾紋甩皮嘅現象,還能整天透現水潤光澤的效果,大愛!

出街大風又乾燥,手袋點可以少得一支潤手霜,最近我就帶着「Bioderma 淨白防曬潤手霜」(價值$190)隨身,它採用專利配方White Objective®,4重去斑淨白,而SPF19高效防曬可預防手部皮膚老化。搽上手Hand Cream很滋潤很滑,舒緩了之前乾燥和有乾紋的問題之外,還可以有美白均勻膚色之功效。

#睫毛膏是美美們喺化妝袋不可缺少的 #美化雙眼神器,「RevitaLash 美麗睫毛豐盈睫毛膏」(價值$249)  採用獨特刷頭依據眼睛天然孤度設計,柔軟刷出根根分明的 #飛長睫毛;醫學級睫毛膏修護美睫之餘,同時締造濃密效果。搽上後眼睛隨即Bling Bling,朋友都說我的眼睫毛超長、眼睫毛向上彎曲好自然✨,大愛!

咁好用嘅產品都係可以免費搶㗎,仲唔快啲同我一樣download gratus App 登記做#gratus會員,嚟緊星期二仲有總共200分免費產品,包括Bicelle SCA 6 活肌再生修護露 (價值$560)、Revitalash 激活美睫增生精華  (價值$1170)、Heliocare 活肌抗氧防曬乳液XF SPF50 (價值$360),好吸引呀!

除咗Esthederm值得留意,聽日giving Tuesday首次有免費療程登場,包括reenex、elyze、VIGENE及Evvus四個品牌。VIGENE 嘅8秒機能同步療程,可以一次過增肌、排毒、平衡荷爾蒙,價值$4,500,真係好吸引!皇牌reenex 就送TRF膠原強效緊緻療程(眼部),扭緊、重組膠原結構,撫平眼紋,都好值得搶下!https://www.gratus.com.hk/s/LXRD7Y

記得要一早喺gratus App 填好啲資料,到時就會方便順利啲搶到,就算搶唔到都有優惠碼,而且app 會有Notification提醒,就唔怕會錯失任何最新優惠了,我都叫咗家人同身邊嘅朋友準備好一齊搶,一齊分享快樂!
————————————————————
仲唔快啲立即share出去叫埋朋友仔一齊download 及登記gratus App,捉緊每個專屬禮賞!💓
Link : https://www.gratus.com.hk/s/MCSA8Y

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@gratushk
#Gratus #hkbeauty #beauty #beautyblogger #beautykol #keeppretty
#hkinfluencer #gratus任賞任享 #gratushk #gratusmember #Coolikehk

沒有留言:

張貼留言