2019年12月21日 星期六

「Pearlie White 牙齒護理旅行套裝」可以去到邊用到邊!

去旅行最緊要係輕便,又要帶衫褲鞋襪,又要帶個人護理物品, #執行李 總是覺得很頭痛!

不過來自 #新加坡🇸🇬 品牌  #PearlieWhite 能夠為我在日常用品方面減輕負擔,原因係 #牙齒護理 方面都有 #旅行 套裝,而家去旅行可以好方便,隨時隨地帶着Pearlie White  #旅行套裝,細細支 #牙膏 #牙刷 #漱口水 好的骰,而且牙刷仲可以摺疊,輕巧隨身攜帶,我就會放喺手袋帶埋佢哋上 #飛機 用!

如果想要 Pearlie White 牙齒護理套裝記得要參加以下聖誕送禮 🎄Giveaway呀!
————————————————————
PearlieWhite X’mas Giveaway 聖誕🎄送禮產品:
做齊以下三個步驟就有機會得到Pearlie White  #成人牙齒護理套裝/ #小童牙膏套裝」(二選一一份! (名額10)1225號截止🎊,會抽籤決定。

🌈現在只要 Like My IG/FB Page 現在只要 Like 以下兩個page
1️⃣ Ta Choi
2️⃣Pearlie WhitePage 
3️⃣留言說出我要「(產品名稱) + Tag 3個朋友
————————————————————
💎關於「 @pearliewhitehk 
🌐https://pearliewhite.com.hk
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@Pearliewhitehk
#燦爛笑容 #笑口常開 #微笑 #甜美 #開心 #漂亮牙齒 #四萬咁口 #常歡笑 #牙齒保養 #牙齒健康 #牙齒美容 #Cute #Pretty #smile #Coollikehk

沒有留言:

張貼留言