2019年12月20日 星期五

快圖美全線門市 / 網店(Giftplus) 都可以買到球迷iD 英超Big 6 既水杯啦!



英超球迷嘅你除咗買波衫、入場睇波等捧自己喜愛球隊之外,仲可以擁有自己個人化的英超Big 6 既水杯 而家快圖美全線門市 / 網店(Giftplus) 都可以買到球迷iD 英超Big 6 既水杯啦!



訂購過程方便簡單,只需要喺 @giftplus 揀選自己心愛的球隊,仲可以在杯上印上名字/字句,下單後三個工作天就有得去門市攞啦,自用送禮一流。

趁着聖誕節🎄,快啲訂製水杯送俾你身邊嘅球迷朋友做聖誕禮物🎁啦,簡單不失心意!
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@fanid.football.gift
#球迷iDx快圖美 #球迷iD #快圖美 #球迷最好的禮物 #Giftidea #Giftforhim #Giftforfootballfans #TheBestFootballFansGift

沒有留言:

張貼留言