2019年12月30日 星期一

好高貴嘅雲石包裝有「 彩豐行益生菌面膜系列」滿足我肌膚四大需求!

冬天天氣乾燥好多時化妝都唔上粉,而且乾燥到會甩皮,每一晚真係要勤力敷面膜先得!

好開心收到好高貴嘅雲石包裝,好驚喜地打開原來入面有「 #彩豐行益生菌面膜系列」,當中有四款面膜,每一款都有不同成分及功效,簡直係一次過滿足晒幾乎四種需求

A-10417 #胎盤素益生菌再生面膜
A-10418 #積雪草益生菌童顏肌面膜
A-10419 #酵母益生菌逆齡去斑面膜
A-10420 #神經醯胺益生菌鎖水面膜

而系列主要成分益生元(Prebiotics) 一種水溶性膳食纖維,來源自低聚果糖,安全溫和,能抑制臉部皮膚表面有害菌的生長、減緩色素沉澱、淡化並消除色斑、滋潤及調理肌膚內環境,提升皮膚免疫力,對肌膚有良好的保護作用。
————————————————————

用後感 
#益生菌面膜 系列每一盒有五片,裏面的面膜精華是滿滿的。面部肌膚隨即變得很 #水潤💧 ,而且我經常 #敏感發紅 的位置也舒緩了,暗黃的肌膚隨即提亮了⬆️,第二日化妝還很貼服呢💄 !簡直係 #功效全面  #面膜恩物系列!💕
————————————————————
關於「  @彩豐行
FB : https://www.facebook.com/choifunghong.hk/ 🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 🔹🔸
#彩豐行 #皮膚SOS #急救面膜 #精華 #美顏 #美容 #靚靚 #美美 #沒有醜人只有懶人 #mask #tachoi #beautyinfluencer #Coolikehk

沒有留言:

張貼留言