2019年12月14日 星期六

本地製作浮游花禮 @fafabotanic 是源自日本保存花 的技術,現在日韓台都牽起一鼓熱潮!


女士們一向都鍾意 #花,平時收到 #鮮花 只可以保存幾日花就會㓔,想要 #永恆 又唔會㓔,而家坊間有好多 #永生花、#浮游花 選擇。



@fafabotanic  #本地製作浮游花禮 是源自 #日本保存花 的技術,現在 #日韓台 都牽起一鼓熱潮,能使瓶中花保持透亮光澤, #送禮自用, #擺飾欣賞,簡直係 #聖誕禮物 首選!

而且更可另選擇 #浮游花擴香瓶,有不同 #香氣 選擇,香氣持久,更可以為客人設計獨一無二的 #浮游花禮,並附送心意卡,能為朋友或至愛寫上 #祝福,收到一定好開心🤗
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#Christmasgift #Xmasgift #Xmas #hkinfluencer #influencer #influencers #Coollikehk


沒有留言:

張貼留言