2020年7月3日 星期五

「Queenie無鋼線內衣專門店」的專業跑步運動內衣既可以承托整個乳房,而且性價比仲好高添!

平時做運動着嘅運動上衣只係用普通透氣質料製成,沒有針對胸部承托剪裁而設不過@Parichicqueenie #Queenie無鋼線內衣專門店的「SMILEVERYDAY專業運動內衣」就好適合我嘅需要!

很欣賞店長Queenie致力研讀內衣知識,並取得相關的證書,能專業地分享及解答有關內衣的資訊,而且內衣種類繁多包括 #無鋼線調整型內衣、 #母乳款式內衣、 #運動內衣  #日本roombra睡眠內衣 等,專業一對一試碼嘅服務非常體貼,而且絕對不Hard Sale,務求客人能買到適合自己胸型的內衣,確實係一間良心小店!

我就揀選了 #專業跑步運動內衣 中的「QS1009 #美背健身跑步運動內衣」,很喜歡玫瑰粉這種顏色,背部交叉直帶顯露性感健康的一面,而肩膊帶可以調校鬆緊度,運動內衣內的杯罩是靠力學原理承托整個乳房,估唔到無鋼線都可以承托到胸部,仲可以修返背部的背肌及副乳,最重要係款式美觀又靚,物料透氣舒服,性價比很高呢!


————————————————————
💥好消息好消息💥
🎊現在我的Fans 只要經我介紹購買任何產品就有95折,詳情可以DM我。

🔎🛍產品資訊:https://parischicqueenie.com
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#無鋼線內衣 #雅致巴黎 #FINLYCUP #范紳穎 #MOMOMIYA #若曼莎 #SMILEVERYDAY款式 #台灣制內衣 #雅致巴黎 #范紳穎 #MOMOMIYA #Keexuennl 珂宣尼閃電褲系列 #tachoi #beautyinfluencer #hkinfluencer #keeppretty

沒有留言:

張貼留言