2020年7月1日 星期三

「 Delicate Skin MGF 天然多重生長因子」具有溫和保濕、重建皮膚及增加皮膚水份等作用,啱哂我!



朋友一向都知我係面膜控,晚上在家很忙碌就是因為要keep住靚靚嘅肌膚,如果面部夠滋潤上妝都貼服靚啲,心情都自然好啲,加上最近長期都要戴住口罩焗住塊面搞到好乾,仲出晒暗粒,所以更加要勤於滋潤肌膚!

最近我愛上用 #韓國製造  #Delicate Skin MGF 天然多重生長因子 Delicate Skin Advanced MGF Intense Hydration Mask」,它是新一代氫面膜包裝,當中更蘊含六種專利草藥提取物、MGF多重再生因子及蓮子幹細胞成份等,具有溫和保濕、重建皮膚及增加皮膚水份、抗老化及細胞重建再生的作用,更不含人工色素及香料,#敏感肌 亦能安心使用,難怪是全韓國多間皮膚及整形外科診所銷量第一
————————————————————
使用心得及用後感 

面膜布好貼服,輕易貼上包圍臉旁位置~敷咗大約20分鐘,面部肌膚立即變得非常水潤💧,精華瞬間就滲透入肌膚🧽,暗黃肌膚隨即提亮透亮😱⬆️ 特別係做完光學療程後用佢做修復,佢嘅退紅舒緩效果更顯著!我之前打Laser 導致肌膚出現脫皮乾燥的情況馬上得以改善 😱 簡直是我的 #修復 #補水恩物 💕
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 🔹🔸
#面膜 #韓國面膜 #面膜分享 #面膜推薦 #Mask #tachoi #beautyinfluencer #hkinfluencer #keeppretty

沒有留言:

張貼留言