2020年7月21日 星期二

「善幸綜合治療中心」的「 面部美顏針 」又可以美顏之餘,仲可以舒緩面部嘅痛症!


一向都俾人嗰個 #藥煲,因為平時身子差,好容易病同唔舒服,而且近呢幾年因為 #無形壓力多搞到好多痛症出晒嚟,特別係 #面頰痛 同埋 #失眠 嘅狀況,認真困擾我呀

而「 @善幸綜合治療中心」的服務多元化,當中的 #面部美顏針 又可以美顏之餘,仲可以舒緩面部嘅痛症,可即時改善面色、祛除水腫包包面、提升面部輪廓、減淡細紋,就連我本身容易敏感皮膚都好適合,咁 #天然嘅美容療法,簡直就啱晒我而家嘅需要

———————————————————
療程後感 : 
初時都會好擔心咁多字針吉落塊面覺得好恐怖驚會好痛,但係醫師手法非常純熟,施第一針時我完全唔覺得有痛楚,而且針對我左邊面痛的問題在有關的面部頭部之經絡穴位、結合肌肉筋膜解剖既概念去施針,令我即時放鬆有信心!

做完 #美顏針之後隨即發現自己面色提亮左之外,左面的 #肌肉酸痛、麻痹等痛症減少了,而且摸上塊面仲緊緻左添一次已經有明顯嘅改善了!而且醫師仲開咗啲中藥粉俾我返屋企沖黎飲,夠晒方便,咁就可以慢慢去調理好我嘅身體!

嚟緊我會再返去複診,到時再update大家我面部嘅情況。🥳
————————————————————
關於「 #善幸綜合治療中心 
電話📲5114 1031
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#面部美顏針 #蕁麻疹 #濕疹 #美容針 #針灸 #中藥調理 #佐敦中醫 #中醫美容 #香港中醫 #中藥調理 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer

沒有留言:

張貼留言