2020年7月12日 星期日

「 A.B.Cleanik 美國抗敏用品專家」位於銅鑼灣SOGO 的全新專櫃以全新面貌開張!


平時都有留意開A.B.Cleanik 美國抗敏用品專家」的產品,知道位於 #銅鑼灣SOGO 的全新專櫃以全新面貌開張,我都唔少得去捧下場🤩


對於現時的天氣及疫情,本身我一向都冇 #過敏症 都變成有了,加上長期戴住口罩, #濕疹 #皮膚敏感 都出現了, American Bedding Cleanik 美國抗敏用品專家 」致力提供全面而有效的方法來解決過敏症,並提供沒有任何藥性和化學物質的 #防塵蟎寢具、 #防過敏家居用品、 #抗敏感皮膚護理產品  #膳食補充品 來舒緩及解決過敏症,真係好啱我嘅需要,所以我都唔少得帶咗幾款產品返屋企用!


除此之外,為咗在生活上全面改善我的敏感症狀,我也準備入手 防塵蟎寢具』,而且是由美國🇺🇸原裝入口,並獲得多個世界性醫學權威機構及臨床測試的認證,證實產品具世界性防塵蟎功能和效能,品質有保證,難怪深受過敏症醫生推薦,十分推介!
————————————————————
💥好消息好消息💥  #有優惠!

為慶祝全新專櫃開張 
10-13/7/2020 SOGO 專櫃購物,亦享有獨家專櫃優惠!
所有床品套裝 8折,再送A2 Clean 環保除塵蟎洗衣液(16oz)1支,價值$360
床品單件: 9 / 3 85/ 5 8
你仲唔快D到銅鑼灣9/F專櫃購物啦!
————————————————————
🔍 關於「  @ A.B.Cleanik 美國抗敏用品專家
🌐https://abcleanik.com/
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#銅鑼灣崇光百貨9 #abcleanik #防敏 #抗敏 #防塵蟎寢具 #消毒 #SanitcarePLUS #sanitcare #counteropeing #dermacare #dermofit #tachoi #hkblogger #beautyinfluencer #hkinfluencer #keeppretty 

沒有留言:

張貼留言