2020年7月27日 星期一

馬來西亞 「香氣瘦身精華液 FAIRY DUST 2.0」配以「3D鑽石切面滾輪按摩器」,可以讓我隨時隨地360度全方位瘦身!

夏天為咗keep fit #瘦身,女士們可以去到好盡🤣,除咗做運動做GYM、食減肥產品之外,我仲會試吓一些 #塗搽式瘦身產品,而來自 #馬來西亞   #香氣瘦身精華液 FAIRY DUST 2.0,配以 #3D鑽石切面滾輪按摩器」,可以讓我隨時隨地360度全方位瘦身!


全新Formula全新功效的「 香氣 #瘦身精華液 #FAIRYDUST2.0」採用 #納米技術,分子極小能讓肌膚秒速吸收,內含維他命小分子顆粒,有 #燃脂、美白、保濕、增加皮膚緊致彈性及減少皮膚紋路橙皮組織等功效,而且成分天然,溫和不刺激,適用於腰部,臀部,手臂,大腿 等任何身體部位,功效全面啱晒我全身嘅需要!

功效
納米技術
份子更細
更容易滲透入皮膚
美白護膚
去水腫
燃燒脂肪升級
補濕滋潤
抗皺去紋
▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ ▪️▫

用後感 : 
散發着陣陣香氣的 #皇牌瘦身精華液 無刺激、無痛感、無黏膩,我每晚沖涼之後就會用佢,因為更易吸收,連續用咗一段時間已經有效果,特別我手臂嘅 #拜拜肉 已經緊致 Firm咗好多,有返線條出嚟,而且成身都冇咁水腫,個人輕飄飄左,已經好快見到效果!



🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@basiq.global @moni.girlworld
#basiq #basiqhk #FairyDust #FairyDust網紅推薦 #減脂減吋 #身型靚靚 #大家一齊fit #極速減肥 #極速瘦身 #tachoi #tachoikol #beautyinfluencer

沒有留言:

張貼留言