2020年7月5日 星期日

瑞典製造 @smilelab.hongkong「Signature Teeth Whitening Strips 經典系列美白牙貼」,可以去除陳年牙漬!

最近長期都要戴住口罩,不過食嘢、見朋友嘅時候總會俾人見到牙齒,而且我一向都喜愛飲茶類飲品,搞到啲牙變得好黃,笑嘅時候仲會好尷尬,所以就算戴住口罩我都會想Keep擁有亮白嘅牙齒,為咗keep住最佳嘅形象示人,每日臨瞓前我都會貼住 #瑞典製造@smilelab.hongkongSignature Teeth Whitening Strips #經典系列美白牙貼」,貼在牙齒上30分鐘後就見到美白效果,14日後就可以去除陳年牙漬,好神奇呢!

瑞典製造
 #Smilelab經典系列美白牙貼」當中更蘊含 #木糖醇,能夠預防蛀牙,達致防護效果,仲有效清除 #牙菌膜  #牙垢,預防細菌增長,有美白 去漬 防護
三合一功效之外,更獲得國際性檢測認證公司SGS報告證實 #美白牙貼 不含有害成分,並依照美國FDA公佈的Cosmetic GMP Guidelines製造,在臨床性的測試中證實了用後牙齒的美白色階達到約5度,能減淡酒及茶等形成的 #牙漬,100%用家更表示無任何刺激感,令我好放心地使用。
———————————————————
用後感 : 
用後即時看到牙齒上的黃色污漬減淡了😱,變返以前雪亮的 #牙齒 了,依家每次即用即棄,用法簡單方便,依家每逢出街約會、去party或影靚相前都會keep住用佢,就連朋友都話我啲牙齒白咗,見到咁嘅效果我都會滿意,以後都可以繼續笑口常開唔再怕尷尬😬,大愛💕 

🛍銷售點: #萬寧有售 #超低價優惠進行中
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#smilelab #smilelabhk #smileaddicts #cosmeticsforyoursmile #teethwhitening #whiteningstrips #smilelabsignature #美白牙齒 #美白牙貼 #美容 #變靚啲 #tachoi #beautykol  #beautyinfluencer #Hkinfluencer

沒有留言:

張貼留言