2020年7月18日 星期六

皇牌頭油救星 - Klorane 的「蕁麻清爽控油系列」,令我頭髮全日都keep住清爽豐盈 !

夏天天氣炎熱,一出街就成身汗,搞到個頭髮都好笠好油,長期咁樣落去令頭皮積聚好多污垢造成毛孔堵塞,搞到我成日甩到成屋都係頭髮,確實要正視因油脂過盛引致的脫髮危機!

 #法國護髮品牌 @Klorane  #蕁麻清爽控油系列」就好適合我,當中包括由法國藥廠生產的 #Klorane蕁麻清爽控油洗髮水」及 #Klorane蕁麻清爽免冲水洗髮噴霧」,好適合我偏油性頭皮人士或戶外活動時使用!
▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️▪️▫️ ▪️▫


用後感 : 
 #蕁麻清爽控油洗髮水 
能去除及調節頭部多餘油脂分泌,同時淨化頭皮,🚿依家每日用「蕁麻清爽控油洗髮水」 ,用後發覺全日個頭都好 #清爽 💨,而且感覺好豐盈,髮質柔軟富光澤🌟,頭髮比之前更順滑自然,炎炎夏日依然能夠全日保持清爽,一點也不油膩!

 #蕁麻清爽免冲水洗髮噴霧  
能有效清潔頭皮及頭髮污垢,即時吸走過盛油脂,減少頭髮異味,毋須過水。
而在香港咁潮濕嘅天氣,一出街頭髮就會變得扁塔沒有造型,不過我依家每日袋住 Dry Shampoo -蕁麻清爽免冲水洗髮噴霧 」,隨時隨地都用到。每次離開頭部約10吋距離均勻地噴在頭髮頭皮上,靜待2分鐘就能自由做出不同的空氣感造型,更能使頭髮自身保持輕盈堅挺,回復豐盈清爽,唔再扁塌。

————————————————————
💎關於「 @kloranehk 
🌐香港官方旗艦店 :  https://www.kloranehk.com/
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🔹🔸
#KloraneHK #Nettle #OilyScalp #DryShampoo #皇牌頭油救星 #順滑唔乾澀 #每天控油新體驗 #一噴即爽 #FeelGoodActGood #hair #Shampoo #好物分享 #深層清潔 #為頭髮注入養份 #洗頭水 #護髮素 #hair #Shampoo #tata #tachoi 

沒有留言:

張貼留言