2020年7月15日 星期三

「 自然良坊蟲草濃縮精華 」令我身體比以前強壯,仲好瞓咗添!💊👏🏻👍🏻🥳

成日夜瞓#失眠 嘅我,加上最近這一年 #社會肺炎疫情 反覆,需要不斷強壯自己身體杜絕病菌及細菌的入侵,所以最近我keep住食 @自然良坊 的「 #蟲草濃縮精華」,是採用用心培植蟲草菌絲體CS-4,經先進生物科技進行精草萃取,5倍濃縮至藥用級頂級蟲草,而且一盒已經等於 #蟲草,適合我體質差嘅身體食用!
=========================
「蟲草濃縮精華」適合人士 :
1️⃣ 男女老少日常保健
2️⃣ 氣虛肺弱、體質差
3️⃣ #鼻敏感症狀、氣管易敏感
4️⃣ 咳嗽難清、精神不振
5️⃣ 長期失眠人士

❤️減輕鼻敏感症狀
🧡保護腎臟、肝臟、胸肺功能
💛保持心血管健康
💚女士經前、經後調理、紓緩經痛
💙減少白髮,烏亮濃密
💜寧神安睡、美顏養生
🖤減少白髮,烏亮濃密
———————————————————— 
食後感 : 
早排我有少少作 #感冒  #喉嚨痛,即刻食返1-2💊  #蟲草濃縮精華 」,隨即感冒出現嘅不適即刻消失😱。就算病完😷之後食佢,身體隨即復原得好快💨 ,而家最近比以前更快入睡,睡眠質素都好咗,起身仲覺得好精神,冇咁容易攰 #防禦力 好強🎊所以我會keep住食佢🎈

💊  #自然良坊 蟲草濃縮精華 」更是十多年深受港人熱捧,其產品得到GMP優質生產及SGS嚴格品質驗定,產品質素有保證,更是2017年貼心企業 
———————————————————— 
有關「 @自然良坊」

🛍 【銷售點】
全線萬寧及各 #自然良坊門市 有售

專門店:旺角彌敦道760號聯合廣場30B地下(太子港鐵站B2出口
Facebook : 自然良坊 Natural Sqaure   www.Facebook.com/NaturalSquare 
微博 : 自然良坊 Natural Sqaure  www.weibo.com/naturalsquare 
網站 : www.naturalsquare.com.hk/ 
網店 : https://www.naturalsquare-eshop.com
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#身體健康 #抗疫必備 #增強抵抗力 #唔係孨仔強 #萬寧 #healthylife #好物分享 #極力推介 #tachoi #tachoikol #beautyinfluencer #hkinfluencer 

沒有留言:

張貼留言