2020年7月16日 星期四

韓國人氣 No.1 彩妝隱形眼鏡品牌 「olenshk」,keep住BlingBling 雙眼 炯炯有神!

Spanish Circle Brown
因為疫情關係出街都要戴住口罩😷
不過咁貪靚嘅我就算😝 #口罩妝
都好注重眼妝👁️✨
所以 #Colorcon 係必備的美妝單品令我keep #BlingBling 雙眼 #炯炯有神 👀

最近愛上了用 韓國人氣 No.1 彩妝隱形眼鏡品牌 @olenshk 鍾意佢夠多款式,而且經常都會推出新款😍

今次我就揀咗「Spanish Circle Brown1Day Con
更選用PUSCON優質物料👀
四大特點包括 #潔淨 #安全 #UV  #水潤
放大效果自然之餘 保濕透氣度頗高💦
長時間戴住都不會出紅筋
反而係好舒適!☺️

如果你都想好似我咁隨時隨地雙眼都Bling Bling 咁靚,即刻去我個Bio Click Link登記填表格拎試用裝啦!☺️
———————————————————— 
🛍銷售點 : OLENS專門店
OLENS HKTVmall 旗艦店
認可經營Pinkicon專門店
🔎 購買連結 : Pinkicon.com

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#OLENSHK #EOTDBYOLENS #彩色隱形眼鏡 #ColorCon #大眼仔 #口罩妝 #PUSCON物料好處#防疫小貼示 #con前先洗手 #con記得用con

沒有留言:

張貼留言