2020年5月3日 星期日

位於中環的「The Polishing Lounge 」提供鞋類清潔護理及維修服務,幫我對陳年Nike波鞋「AIR FORCE 1」變返靚仔晒!


我一向都好鍾意白色,所以我嘅服飾鞋類都係以白色為主,不過白色就好容易污糟,着咗好多年嘅 #Nike波鞋 #AIRFORCE1 好污糟邋遢,鞋邊仲變黃,所以一直都唔再著佢出街了

但之前同大家提過我帶咗我對陳年Nike 波鞋AIR FORCE 1」去咗洗白白,估唔到@the_polishing Lounge 佢哋嘅效率咁快,仲即場教埋我地洗鞋,同埋平時 #護理波鞋 既技巧☺️,呢個由職員講解嘅Workshop真係好專業,確實獲益良多!

佢哋採用專業嘅清潔用品品牌 #Reshoevn8r ,採用全天然材料產品做一個深層清潔之餘,仲幫我對鞋邊油咗一層白色油,變返原本買返嚟嘅靚靚白色了,好似一對新波鞋咁,靚晒!


佢哋仲推出左個app好方便,入面仲有好多優惠,仲可以 #上門收鞋,唔使因為現時社會肺炎疫情怕出街沾惹細菌,快啲喺App StoreGoogle Play Store到打‘ The Polishing Lounge’,就可以downloadappreservation㗎!

————————————————————
關於「  The Polishing Lounge 
地址 : 地址中環德己立街2-18號業豐大廈5502
Whatsapp: 9722 1350
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#thepolishinglounge #reshoevn8r #shoeshine #shoescleaning #central #中環洗鞋 #shoepolish #波鞋護理 #中環 #lkf #蘭桂坊 #tachoi #ta #tachoikol #hkinfluencer #influencer @Coollikehk

沒有留言:

張貼留言