2020年5月28日 星期四

美國第一大消毒除菌品牌「 Lysol消毒噴霧」就能夠保護我同家人嘅健康!

出街除咗 #戴口罩、用 #消毒液  #防疫 做好準備之外,家居嘅 #清潔消毒 其實都好重要,不過總係會忽略咗成日掂到嘅地方/物件,例如遙控掣、開關掣、扶手欄杆、水龍頭及梳化等,而且梳化🛋️等傢具D窿窿罅罅好難清潔消毒,其實入面藏左好多細菌同病毒,真係不容忽視啊!

 #美國第一大消毒除菌品牌「 #Lysol消毒噴霧」就能夠保護我同家人嘅健康,可以殺滅99.9%細菌同病毒,仲有大枝同細枝裝添,平日我就會用大枝裝作為家居清潔消毒之用,得閒用佢嚟噴幾下就可以消毒任何硬質同軟質的家居物品;出街我就會帶着細枝裝放喺袋方便攜帶,有時要去商場街外嘅廁所、大門、電梯扶手,都可以隨時隨地攞出嚟噴幾下消毒,從此細菌病毒冇有怕!

————————————————————
想同我一樣隨時隨地都能夠隔絕細菌同病毒🦠?就要快啲去以下銷售點入貨!

🛒銷售點 :📍 #各大超市藥房  #HKTVMall 有售 可以去我Biolink買呀
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#LysolHK #家居消毒有Lysol #美國第一消毒噴霧 #130年歷史值得信賴 #噴一噴輕鬆消毒殺菌 #軟硬質表面都岩用 #大枝擺屋企細枝拎出街 #24小時保護全家健康

沒有留言:

張貼留言