2020年5月13日 星期三

一向都鍾意天然嘅產品,而手工皂專門店 「 @soapuccino」,全部產品都是以全人手製作!

一向都鍾意天然嘅產品,所以我選用的產品大多數都是天然無添加的,對皮膚同身體都好啲!


就算係浴室用嘅 #番皂,我都會嚴選,這一間 #手工皂專門店 @soapuccino ,全部產品都是以 #全人手製作,最重要係用料 #天然,絕不含防腐劑,而「100% #橄欖深層滋養皂(100% Olive Deep Moisturizing  #Soap),是以全初榨橄欖油製作,營養價值高;保濕滋潤度高,能舒緩濕疹症狀,仲有我最喜歡的 #佛手柑 清淡芳香,用嚟清潔之餘仲可以舒緩情緒,更適合敏感乾燥肌使用!

而且包裝很精美很有心思,新服務仲可以在 #手工皂禮盒 上面寫上祝福語句,我就用我個英文名為手工皂禮盒🎁點綴一番,就變成屬於我的手工皂 #禮盒, #送禮一流

————————————————————
🔍 關於「  @soapuccino 
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#護膚品 #好物分享 #極力推介 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #Coolhker

沒有留言:

張貼留言