2020年5月25日 星期一

「然淙養生文化館 」嘅「 還原塑身擀筋療法 」神速幫我帶走痛症!

平時每一日都要舟車勞頓四圍去,而且成日要彎低要坐低對着電腦工作,搞到身體各部位都出現不同嘅痛症,特別係左邊肩頸位置,搞到夜晚成日瞓唔到 #失眠,成個人仲好水腫添!

 #Yinensis然淙養生文化館」的【 #還原塑身擀筋療法】就啱晒我嘅身體需要。
估唔到利用擀筋棒配以按摩師的按摩技巧很是很柔和到位,配以香薰油深層的推法,能帶給我有舒緩放鬆的感覺,能即時幫我放鬆繃緊的肌肉及去除水腫,隨即感到全身輕飄飄💃🏻、肌肉放鬆咗,而且本身肩頸的 #痛症 也迅速舒緩了⬇️,全身更回復線條🦵🏻 ,這個療程確實能幫我 #通筋排毒,大愛!


 #還原塑身擀筋療法】是採用 #擀筋棒 可以有超強的滲透力和游離性,能帶動筋膜層,通過櫸木摩擦和激活細胞再生,加快人體新陳代謝和自由發熱散瘀活血,消腫定痛,快速緩解疲勞,提高人體免疫力功能,調動人體的細胞活性,提高臟腑機能的代謝,改善人體亞健康症狀。

誰適合做擀筋棒?
🤦🏼‍♀‍ #肩頸疼痛,失眠多夢
🚫 #肝膽不通,腰酸背疼
💆🏼‍♀‍ #頭痛頭暈,宮寒痛經
🤭 #便秘口臭,腸胃不佳
🤸‍♀‍ #腿部經常抽筋人士
————————————————————
關於「 @Yinensis 然淙養生文化館 旺角 / 觀塘 / 尖沙咀
預約Whatsapp: 67395492 (https://goo.gl/4xUxca)
Inbox: m.me/Yinensis
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#擀筋棒 #刮痧 #刮痧 #塑身 #祛濕 #去水腫 #經絡 #排毒 #Yinensis #然淙養生文化館 #靈璧石面刮痧 #還原塑身擀筋療法 #tachoi #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer #Coolhker

沒有留言:

張貼留言