2020年5月25日 星期一

Tonymolyhk 的「BIO EX活膚美白安瓶精華」猶如塗抹式白玉美白針,重現雪白肌膚!


眾多女士們的追求雪白嘅肌膚,確實「一白遮三醜」,所以我一直都好注重肌膚嘅保養,到咗夏天更加着重「美白」效果,所以最近我愛上用 @Tonymolyhk BIO EX活膚美白系列」,功效猶如塗抹式白玉美白針,當中蘊含谷胱甘肽+氨甲環酸,有提亮肌膚及集中解決雀斑問題;沙棘果樹維他命水補充光澤及水份;礦岩花幹細胞能補充肌膚營養及維他命B12能提升肌膚粉紅光澤膚色,能大大減淡色素沉澱、雀斑、蝴蝶斑及斑痕等問題,好啱我現時嘅肌膚需要!
————————————————————
用後感 : 
💜 #BIO EX活膚美白安瓶精華💜
很喜歡新包裝用泵嘴設計,相比起舊包裝滴管難以吸取的問題,現在提取 #濃縮精華 相對地更為方便。
精華質地水漾透薄,能快速滲入肌膚深層地吸收,而且清爽不黏笠!用後膚色比以前更亮白,更發現肌膚乾燥的現象有所改善,現在呈現透亮有光澤,還很水潤呢,是我心目中首選的去斑保濕精華


🧡 #BIO EX高效抗氧頸胸緊緻霜】 
這一款先前母親節我已經送左比媽媽使用,佢嘅功效能夠 #改善鬆弛問題、#收緊頸部 及胸口肌膚 #令肌膚更細緻有彈性,咁就唔怕展露自己真實嘅年齡啦!

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#BIOEX活膚美白 #BIOEXCellToning
#塗抹式的白玉美白針 #去斑安瓶精華
#TONYMOLYHK #TMHKStreetModel #TMHKReview #tachoi #ta #hkbeauty #beauty #beautykol #hkinfluencer  #beautyinfluencer #Coolhker

沒有留言:

張貼留言