2020年5月28日 星期四

嘆住瘦身,全靠「Svelty -「菌の二重瘦Smart Super」」 幫我keep住咁Fit嘅身形!

大部份貪靚嘅女士們為咗 #夏天 要着背心短裙,就好有恆心去 #減肥瘦身,而我都唔例外,不過我就靜悄悄地嘆住瘦,全靠 #日本樂天No.1 #瘦身品牌 @Sveltyhk 的「菌の二重瘦Smart Super先可以幫我keep住身形,所以不得不介紹給各位美美們呢!💕

 #Svelty - #菌の二重瘦Smart Super」是 #日本 第一款採用Duocap雙重膠囊💊、瘦身菌活性400%UP 的瘦身產品,每粒含33種特效瘦身菌,能增加 #腸道瘦菌 同時減低肥菌,輕鬆地就能 #減肚瘦腰,美肌之餘仲可以排走體內宿便及毒素,更獲得12星期的日本臨床實證用家勁減全體脂肪達76.1cm²
———————————————————— 
食後感 : 
平時着貼身衫個肚仔會突出嚟好礙眼,所以我嘅目標係想快速瘦身!
現在每一晚臨瞓前我都keep住食一粒Svelty -「菌の二重瘦Smart Super」,連續食咗一段時間已經有效果,身體大大減低多餘吸收,竟然變成史無前例嘅易瘦體質,發現 #肚仔細咗平坦咗,成身都冇咁水腫,個人輕飄飄左,而且本身我着Size S都覺得褲頭好緊,最近仲鬆鬆地,條腰瘦左一兩吋,好有成效!

而且每日服用確實能改善腸道環境, #腸胃消化  #排便 比以前 #暢順 左!
嚟緊可以着 #必堅尼  #沙灘 游水Show Off la Yeah~☀️

【產品及有關資料由Svelty HK提供】
———————————————————— 
🔎產品資料
🔍 「菌の二重瘦 Smart Super
📍銷售點 :  #萬寧獨家發售
網址:https://www.svelty.com.hk/smartsuper
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#減脂減吋 #身型靚靚 #大家一齊fit #極速減肥 #極速瘦身 #瘦身 #減肥 #去水腫 #排毒 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer #Coolhker

沒有留言:

張貼留言