2020年5月28日 星期四

銅鑼灣MiAgNeS🕍 「舒經暖宮療程」🤩,助我調理體質、 仲可以瘦身排毒!

我由細到大都有 #月經失調 呢個問題,特別係經期前後腹部會隱隱作痛好唔舒服😖,而且我又鍾意飲凍嘢食雪糕,搞到情況日趨嚴重,不過女人原來想靚啲就要先學識 #保養子宮, 先可以keep #童顏不老💪🏻

位於銅鑼灣的 #MiAgNeS🕍,環境非常舒適優雅,房間窗口更可以望出去日光的海景,感覺放鬆自在。


💁🏻‍♀  #舒經暖宮療程 」好適合我身體需要😻,獨家 #暖宮療程 🤲可以 #舒緩經痛 及有助腸胃排毒,刺激穴位、疏通脈絡,提升暖宮效果,仲可以有 #排毒瘦身 效果😍‼️🔥 ,簡直就啱晒我。😬

———————————————————
療程後感 : 
很欣賞按摩師非常專業🤲🏻,她先幫我按摩以打開背部穴位,然後在腹部位置推按,整個療程按摩師手勢技巧很柔和,能帶給我有舒緩放鬆的感覺💆🏻‍♀,再以 #磁療罐 集中去深層暖宮,只係感覺暖暖地都幾舒適🎈
做完之後肚仔冇咁脹,就連平時成日經期前後出現的腹痛都少咗,真的很神奇!
———————————————————
關於「  @Miagnes
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#Miagnes #miagnesbeautyspa  #Massagetreatment #美美 #沒有醜人只有懶人 #愛美 #靚靚#prettyface #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol #beautyinfluencer #hkinfluencer #Coolhker

沒有留言:

張貼留言