2020年5月26日 星期二

「Ann365 」彩色隱形鏡片令我帶着口罩都可以展現迷人雙眼!

依家出街都需要帶着口罩,得返對眼show出嚟,所以我而家都會注重左眼妝容之外,仲會帶着由 #韓國著名隱形眼鏡生產商Polytouch生產的 #Ann365 ,好搶眼嘅 #彩色鏡片  令我隨時隨地都可以展現Bling Bling 雙眼!

而「 #Ann365Lens  隱形眼鏡中各種顏色認證的著色劑是經美國FDA驗證,對人體無害,鏡片專業的設計並加入邊緣切割技術,提升舒適度,並採用嶄新Casting Method for Edge Out生產技術在鏡片的表面彎曲面製造出多條曲線,從而增強透氧性。


所以我就入手左由 #人氣韓模Taeri代言, #LensVery新品 的「Blendy Brown冰樂啡」及Beaulenty Gray 靚麗灰」 #季拋 顏色鏡片,水潤度不錯,透氣度頗高,不會刮眼,弧度很適合我,長時間帶住佢哋都唔會覺得唔舒服,仲可以襯托着不同妝容場合,平時放假同朋友約會聚餐,仲可以帶住佢影靚靚相,隨時隨地展現精靈有神、迷人大眼瞳!✨✨✨

———————————————————— 
🔎關於「 @ann365lens.hk
ann365.com.hk
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#Ann365lenshk #隱形眼鏡 #彩色隱形眼鏡 #ColourCon #大眼仔 #大眼con #好物分享 #大眼推介 #美艷動人 #tachoi #tachoikol #beautyinfluencer #hkinfluencer #Coolhker @Coollikehk

沒有留言:

張貼留言