2019年12月13日 星期五

「VXY納米隱形煥顏貼(Deluxe)」,一次過達致V面、保濕、抗皺、美白功效!

秋冬天天氣肌膚最容易處於惡劣嘅狀態,出現肌膚乾燥、欠缺水分,甚至會爆坼出現乾紋, 加上隨着年紀增長,皺紋細紋湧出,面部輪廓下垂鬆弛,咁嘅情況真係不可忽視!

經常要外出工作的時間成日都唔夠用,返到屋企又想極速急救肌膚,最近就用緊網上大熱的「VXY納米隱形煥顏貼(Deluxe)」,一次過達致V面、保濕、抗皺、美白功效,仲攞左2018日內瓦發明展GOLD PLUS嘉許金獎。 煥顏貼成份天然、不含防腐劑,當中更蘊含超過90%遠紅外線及納米纖維織造,能夠3秒迅速滲透入肌底,就連化咗妝都可以用,真係好神奇!

我就係手測試其神奇嘅效果,「VXY納米隱形煥顏貼」中的黑色托膜係活性碳面膜布,可以吸附皮膚油脂灰塵同因空氣污染所致的重金屬,而黑色托膜上的白色薄膜之納米纖維,噴水後3秒營養快速入肌底(納米技術),這就是黑色托膜上白色薄膜之快速神奇滲透功效!

————————————————————

用後感 :✨
只需要3秒我的肌膚隨即變得很 #水潤💧 ,而且我經常 #敏感發紅 的位置也舒緩了,暗黃的肌膚隨即提亮⬆️,而黑眼圈及眼袋也減淡了,毛孔更細緻,輪廓提升及變得緊緻,難怪身邊朋友看不出我的真實年齡!


🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@VXY_facelift
#VXY #納米隱形煥顏貼 #deluxe #facelift #隱形面膜 #3秒完成美肌於無形 #皮膚SOS #急救面膜 #美顏 #美容 #靚靚 #美美 #沒有醜人只有懶人 #mask #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer #Coolikehk

沒有留言:

張貼留言