2019年12月8日 星期日

銅鑼灣MiAgNeS🕍 「人手按摩疏通淋巴+ 聲波碎脂瘦身儀療程」🤩,改善我身體的水腫、 手腳血液循環不暢順!

平時返工係學校成日要坐矮凳、又要彎腰,平時好少做運動,又成日飲凍野,搞到 #身體代謝循環變差,成個人水腫同埋手腳經常冰冷,仲出現 #肌肉酸痛 😖 #周身骨痛 嘅情況,就決定去做一個舒適的 #人手按摩疏通淋巴 #聲波碎脂瘦身儀療程🤩

位於銅鑼灣的#MiAgNeS🕍,環境非常舒適優雅,房間窗口更可以望出去日光的海景,感覺放鬆自在。

美容師透過人手按摩疏通淋巴從而排走我 #身體毒素,從而改善我身體的 #水腫、 手腳血液循環不暢順,甚至乎有時會易抽筋同 #手腳冰冷🥶
而聲波碎脂瘦身儀是透過40000HZ聲波射頻刺激脂肪團分子互相撞擊,令脂肪團分子縮小和爆破。此外,聲波又可消耗身體熱量同消減水腫,從而做到 #纖體功效,簡直就啱晒我!
———————————————————
療程後感 : 
先做一個 #人手按摩疏通淋巴,美容師非常專業🤲🏻,完全清楚我的問題所在,而且很細心。整個按摩手勢技巧很柔和,能帶給我有舒緩放鬆的感覺,配以香薰油 深層的推法,能即時幫我 #放鬆繃緊的肌肉及去除水腫,隨即感到全身輕飄飄💃🏻、肌肉放鬆咗,而且本身腰部的 #痛症 也減少了⬇️

💁🏻‍♀️然後就做聲波碎脂瘦身儀,由於我的腹部比較脹,仲有啲豬腩仔,美容師用儀器幫我在腹部碌,感覺暖暖地好舒適,做完之後腹部嘅 #線條 明顯出返嚟,仲冇以前咁脹添,可以着返啲貼身衫!
———————————————————
關於「  @Miagnes
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#Miagnes #淋巴按摩 #拜拜肚腩仔 #Massagetreatment #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer #coolikehk

沒有留言:

張貼留言