2019年12月16日 星期一

「à la Rose powder mask 」 粉紅保濕嫩白救兵,是乾性皮膚的救星!

冬天係屋企最勤力就係敷Mask,我天氣咁 #乾燥 肌膚成日好乾燥出現乾紋,而且上妝又唔貼服,搞到睇落去好似老左好多。

知道 à la Rose powder mask  #粉紅保濕嫩白救兵 是引用 #埃及妖后的養顏秘方,選用 #玫瑰花瓣  #荷荷巴油 製成的 #美肌抗氧面膜,而且 #Cleopatra 是乾性皮膚的救星,因其玫瑰花瓣,蕁麻和海藻糖平衡了乾燥的皮膚並緩解了敏感皮膚的炎症,具有抗衰老和改善情緒的特性,簡直啱晒我!
————————————————————
用後感 
用天然竹子做的木盒載著的 #粉紅保濕嫩白救兵面膜」粉沫,每罐面膜都有6000片玫瑰花瓣💓,配以溫水攪拌塗在全面位置,很舒服😌,還嗅到清香 #玫瑰 的柔和香氣。
敷了大約10分鐘撕走乾透的 #Mask,面部肌膚隨即變得很 #水潤 💧 ,暗黃的肌膚隨即潔淨清爽及提亮美白⬆️了,第二日化妝還很貼服呢💄 !簡直係 #恢復力極強、 #抗氧化的 #面膜恩物💕

使用方法 :
用四至五小木匙羹放係個小碗仔度加溫水。
Mix到結結地 Full係面大概10分鐘 就可以撕走Mask,餘下就用溫水洗走。
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@beautylifehongkong
#皮膚SOS #急救面膜 #精華 #美顏 #美容 #靚靚 #美美 #沒有醜人只有懶人 #mask #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer #Coollikehk

沒有留言:

張貼留言