2019年12月1日 星期日

Action Organic Beauty「 養生美體排毒護理組合」助我排除毒素、保健養生之選!

最近個人成日冇嚟精神,瞓極都唔夠都仲係好攰,而且個人好熱氣,知道自己身體積聚好多 #毒素,真係要調理下自己身體先得。

對自己好啲,所以我就去咗位於旺角嘅「  Action Organic Beauty ,做咗一個  #養生美體排毒護理組合 全套只係$288130分鐘。

  Action Organic Beauty 是地舖來的,而且位置好開揚,環境好舒適,而且空間好大,入面更附設化妝間、沖涼房,私隱度高,能提供一個舒適的空間給客人休息舒緩,讓客人有 #賓至如歸 的感覺🥳

全套療程包含全身護理- #磁療溫灸、#無痛刮痧」、「 #梳筋姜療、 #驅寒暖宮」及#ReJeune 磁穴面部療程」共三個療程,除咗能夠 #保健養生 之外、還能 #瘦面瘦身 🦵🏻
————————————————————
療程後感 : 

治療師手法非常專業👍🏻,並清晰講解每一個步驟及我現在身體的狀況

1.「磁療溫灸、無痛刮痧
先以 #人手按摩 腰背以放鬆肌肉、再以磁療罐  #深層刺激穴位 ,集中於腰頸背去深層刮痧。平時好怕痛嘅我只係感覺暖暖地都幾舒適🎈,如果覺得太熱仲可以自由控制溫度🌡,比起傳統嘅拔罐🕯、刮痧的冇咁大嘅痛楚,反而很舒適🤗,做完之後隨即覺得身體輕左、冇咁沉重💃🏻🏃‍♀️,做完幾日之後發現筋骨舒鬆咗好多,就連平時腰部經常有痛楚的部位也舒緩了🤩

2.「梳筋姜療、驅寒暖宮
利用梳及熱辣辣的薑在我的子宮位置疏通驅寒,平時肚仔脹卜卜的我,而且經期成日都唔準,做完之後肚仔冇咁脹,就連平時成日有嘅腹痛都少咗,這個療程還可以 #延緩衰老,啱晒我!

3.ReJeune 磁穴面部療程」
針對面部疏通經絡 ,以 #磁穴經絡棒 疏通眼部經絡。而我平時 #眼周 及左面會出現 #神經痛 不適的感覺,但係做完療程之後眼周嘅痛楚即刻舒緩左, #黑眼圈 色素減淡了,眼部位置也收緊和輪廓有所提升,成個療程仲舒服到瞓着咗覺,連最近的 #睡眠質素 也改善了,面色都紅潤左☺️

————————————————————
關於「  @Action Organic Beauty
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#養生館 #養生美肌專門店 #美容院 #靚靚 #美美 #沒有醜人只有懶人 #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer #Coolikehk

沒有留言:

張貼留言