2019年12月22日 星期日

聖誕系列-「Happy Mask 韓系奢華級金鑽護膚面膜系列」,保濕美白全 面滋潤肌膚迎聖誕🎄!

💃🏼!Surprise 臨近聖誕節已經收到一個聖誕球,除咗賣相靚之外, 入面嘅物品仲好實用添。

登登登登就係  #HappyMask金鑽面膜 」,除咗收到咁特別嘅聖誕禮物之外,仲可以帶俾我有滑溜嘅肌膚添!

🇰🇷 #韓國製造、#2019年新登場之 #HappyMask #韓系奢華級金鑽護膚 面膜系列,含有矜貴的黃金或鑽石粉末成分,以下2款面膜經皮膚專科 醫生測試及驗證,配方不含ParabensTEA及礦物油,能夠讓我安心使用!
                                       ————————————————————
「奢華倒模面膜系列」蘊含真正黃金粉末和膠原蛋白HA : 黃金奢華保濕抗衰老倒模面膜 具有減淡細紋皺紋、保濕、抗氧化的功效,用後呈現嫩滑彈彈濕潤水光肌。

鑽石奢華美白細緻倒模面膜 具有減淡細紋皺紋、美白、保濕的功效。用後呈現細緻亮澤彈彈肌。 ————————————————————
用後感:
試過晒以上2款面膜,數天肌膚已經呈現 #水潤有光澤 、暗黃的肌膚更 即時提亮了,就連 #額紋 也明顯減淡了,隨後上妝還很貼服,竟然沒 有卡粉💄,而且面膜的 #性價比很高 💰,令我愛上這個Happy Mask 2019 年新登場的面膜,一定會繼續使用😍!
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@mannings_hk
#萬寧獨賣 #HappyMask #萬寧 #Mannings #黃金面膜 #鑽石面膜 #Coollikehk

沒有留言:

張貼留言