2019年12月26日 星期四

「Likeik」體驗「淨白皓齒🦷」荷蘭🇳🇱「美白艙」還我雪白牙齒及肌膚💕!

平時都覺得自己肌膚比較暗黃,而且最近喜愛飲凍檸茶🍹,日積月累之下牙齒🦷都變得有點黃,🌞在陽光照射下更加明顯🙊

知道 @Likeik 推出左 全港首家荷蘭🇳🇱美白艙📣療程」,能快速簡單告別黑黃膚💁🏿‍♀️🧬,更有「淨白皓齒🦷療程」,採用日本淨白皓齒保養技術,唔使20分鐘,牙齒美白多一度,而且廿四小時服務,簡直就啱晒我夜鬼及而家嘅需要!

💁🏻‍♀️美齒師一邊講解一邊同我進行療程,非常體貼!

療程後感 : 💬
成個過程都好舒適,每個步驟都非常貼心,美白牙齒所用的天然配方係吞得落肚,好安全可靠👍🏻
最重要係效果非常顯著🎈,我的牙齒白左一兩度,好神奇!仲有我啲手手腳腳, 即時變白淡印❤️,真係能夠360度全方位美白,仲可以激活膠原蛋白再生,達致嫩膚效果,難怪身邊嘅朋友都話我面色紅潤左靚咗!

以後都可以繼續笑口常開😬,仲可以以靚靚雪白肌膚示人
—————————————
📌凡用我的IG 名稱 Tachoi
報名登記體驗會有$100 Discount 優惠!

📱即時查詢/預約:98677370
————————————————————
💎關於「 @Likeik 
📍地址: 旺角上海街395-397號安業大廈7/F
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#likeik #美白艙 #美白 #急救 #新娘 #美白丸 #全港首創膠原美白艙 #淨白皓齒保養 #美白牙齒 #美容 #變靚啲 #旺角好去處 #tachoi #beautykol  #beautyinfluencer #Coollikehk

沒有留言:

張貼留言