2019年12月14日 星期六

「 曼秀雷敦AD軟膏」,無香料色素,有衛生署註冊止癢、 無類固醇,用都用得安心放心!

一踏入冬天皮膚就好 #乾燥、 #痕癢  #爆拆,有時仲會乾到 #敏感,夜晚瞓覺仲不斷拗痕搞到損晒,見到咁樣自己都冇心機。

不過有咗 #日本止癢軟膏市場銷售第一  #曼秀雷敦AD軟膏」,無香料色素,有 #衛生署註冊止癢、 #無類固醇,用都用得安心放心!


 #曼秀雷敦 AD軟膏」質感清爽水潤,好易推開,也沒有黏笠感,而家我每晚臨瞓前搽住佢,除咗可以 #止痕 之外,發現肌膚冇咗 #乾紋 #甩皮 嘅現象,第二朝起身仲好 #滋潤,大愛!仲唔快啲買來傍身
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@曼秀雷敦
#冬天必備 #滋潤肌膚 #滋潤 #ADLotion #Lotion #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #influencer  #hkinfluencer #coollikehk

沒有留言:

張貼留言