2019年12月13日 星期五

「Aileen 長脈衝機」多種功效,幫我收細毛孔及提升輪廓,重拾自信!

平時唔化妝朋友就見到我毛孔比較粗大,又唔想成日用遮瑕膏遮住佢,而且隨着年紀增長面部輪廓開始下垂,有時自己一起身照鏡見到咁嘅狀況心情都會比較差。

不過知道Aileen長脈衝激光有多種功效,可以增生膠原蛋白之外、仲可以收細毛孔、減淡黑眼圈、掃除蜘蛛網血管、減淡暗瘡紅印等功效,仲可以脫毛添,簡直啱晒我依家肌膚嘅狀況。
————————————————————

療程後感 : 
整個過程好舒適,咁怕痛嘅我都覺得唔痛,只係感覺到暖暖地嘅感覺,我面頰位置毛孔比較粗大,做完之後最明顯變得細緻了,毛孔即時收細,而且輪廓有所提升,即時見到效果,認真神奇!
————————————————————
如有需要及查詢,歡迎聯絡CALY Medical Group。只要於此發佈文章日期的3個月內預約療程,並表示經我介紹,即送一次額外療程。趕快致電2131 0610預約吧!
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#aileen #長脈衝激光 #caly #calymedical #hairremoval #collagen #膠原蛋白增生 #脫毛 #去除微絲血管 #黑眼圈 #微絲血管

沒有留言:

張貼留言