2019年12月16日 星期一

DIXIX帝色迷你剪刀 + 個人理容儀(三用) 嘅 聖誕禮盒套裝🎁,好精美實用!

小朋友同大人一樣, #聖誕節 最開心就係收到 #聖誕禮物,想收到實用又可以護膚的禮物就一定要揀 @DIXIX帝色 嘅產品,賣相得體之餘, #性價比 仲幾高添!

早幾日我就好開心收到 #DIXIX帝色迷你剪刀 + #個人理容儀(三用) 嘅 #聖誕禮盒套裝🎁,紅白色嘅賣相好Sharp,好快已經忍唔住要 #拆禮物 用了!
————————————————————
「DIXIX帝色 #NT793P迷你剪刀 ✂️」以獨特幼身筆型設計,體積小巧,採用專利安全日本不銹鋼刀頭,零死角地輕鬆修剪我的眉毛等毛髮,而且細細支,方便攜帶。
————————————————————
有三個用途的「DIXIX帝色 #PG6304個人理容儀」除咗可以深層清潔我嘅面部肌膚之餘,仲可以修理毛髮,而且外型纖幼輕巧,去旅行我都帶住佢隨時隨地清潔及修理毛髮!

❤️精準剃毛頭- 舒適貼膚,令皮膚光滑如絲。
🧡精準修剪頭 - 修剪身體精細毛髮。
💛進口刀片,精選鋼材,持久鋒利
💚旋轉潔面刷 - 柔滑的刷毛有效深入💙毛孔清潔沉積在毛孔中的污垢,令肌膚清爽靚麗。
💜可拆卸刀頭組件,便於清洗及更換。
————————————————————
禮盒1:美甲護理套裝 + 迷你脫毛器 - 優惠價 $259 (原價 $438)
禮盒2:迷你剪刀 + 個人理容儀(三用) - 優惠價 $319 (原價 $488)

銷售點:
COMET 始創 - 九龍彌敦道750號始創中心2樓201號
IDEAL DIGITAL - 九龍旺角山東街47-51號星際城市2樓207號舖
KING POWER - 深水埗福華街146號黃金商場地庫43B 舖
皇尚 - 將軍澳翠林邨翠林新城5樓124-125號舖
WISHH - 九龍新蒲崗太子道東704號新時代工貿商業中心7樓
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@Dixix
#Dixix #帝色 #聖誕套裝 #美甲護理 #迷你脫毛器 #Dixix佳節美肌精彩禮遇 #DIXIX帝色 #締我性格顯我特色 #Christmasgift #Xmasgift #Xmas #hkinfluencer #influencer #influencers #Coollikehk

沒有留言:

張貼留言