2020年4月7日 星期二

靚湯茶舍SOUPERTEA的「 免煲湯料懶人包系列」,啱哂平時返工又忙嘅我!



平時比較少 #湯水 飲,又要返工又要在活動都比較忙,幸好有 @SOUPERTEA #免煲湯料懶人包系列」,仲有  #章魚合桃赤小豆祛濕湯 幫我 #去除濕氣,等我係呢個濕熱嘅天氣飲完個人都冇咁攰!

 #椰皇鱷魚肉潤肺湯最啱現時 #肺炎疫情 飲,可以 #止咳化痰、 #滋潤肺部,就咁用個 #燘燒壺 焗住佢四個鐘就飲得,健康又方便!

#湯包 全部不用加肉類已經好夠味好濃郁,花膠亦不需預先浸發,直接焗就可以,而且每包湯包有2包獨立包裝,可焗2次,好抵飲!



🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#靚湯 #返工一族 #有營養 #肥真為食 #為食Tata #tachoi #ta #tachoikol #hkfoodie #foodie #hkig #hklovefoodgirl
#hkinfluencer #coolhker 

沒有留言:

張貼留言