2020年4月21日 星期二

在日日煮網店 @Daydaycook 揀咗幾款「 日日煮餸菜包」我最鍾意食嘅餸菜包,夠晒方便好食!

由於社會 #肺炎疫情 關係,我都少咗出街食,又唔想去街市買餸返屋企煮,工作又忙又想省時多啲時間做嘢, 我就係 #日日煮網店 @Daydaycook #日日煮餸菜包」揀咗幾款我最鍾意食嘅#餸菜包,即開即煮15分鐘就食得,買滿$400仲有專人免費送到府上,原來咁方便就可以食到 #家常小菜

平時都有留意開日日煮有關 #烹飪 的知識及資訊,唔睇唔知原來餸菜包系列有超過4️⃣0️⃣款菜式-http://bit.ly/2vxUVsy,涵蓋各種風味,能貼切各人嘅味覺需要 而且餸菜包是由持有 #香港食物製造廠牌照 的工場生產,每天早上新鮮製造,衛生及鮮度均值得信賴,有佢陪住我 #抗疫,食都食得安心啲!

我就揀咗以下四款餸菜包,每一款餸菜都備有調味料及配菜,蒸/幾下就食得,份量及味道簡直係剛剛好,係屋企都食到好滋味又滿足😋

❤️#泡菜炒腩肉
💚#台式三杯雞


💛#薯仔蜜椒炒牛柳


🤎#金針冬菇蒸新豬肉餅
———————————————————
💥好消息好消息💥

📌 而家用我嘅優惠碼Code DDCTACHOIHG】買以下指定兩個分類滿HK$400,即減 HK$30!仲唔快啲去登記做會員及選購!
➡️#日日煮餸菜包系列 
➡️#日日煮燒烤包

⬇️購買連結 : 🛒
(記得輸入返個Code先有呢個超級優惠啊)

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#每日新鮮製造 #香港製造 #無添加味精及防腐劑 #齊抗肺炎 #香港美食 #食好西 #肥真為食 #為食Tata #tachoi #tata #ta #tachoikol #tatakol #hkblogger #hkinfluencer #influencer #influencers #hkfoodie #hkfoodie

沒有留言:

張貼留言