2020年4月3日 星期五

【道田純鮮滴雞精】能增強免疫力,補而不燥!

身體虛弱嘅我要Keep住補身,而我經常 #月經失調 🖐🏻🦶🏻 #手腳冰冷 🥶,最近就每朝早飲【 @H365 】的【 @道田純鮮滴雞精 】,採用台灣的土雞來萃取,而且是天然餵養的 #紅羽土雞 ,不含激素和抗生素,更是 #零油脂  #零脂肪  #零膽固醇 ,不含任何的添加物。

【道田純鮮滴雞精】附合了ISOHACCP雙認證及食品安全測試,所以我都安心飲用。
————————————————————
飲後感 : 
飲落去同傳統嘅雞精味道好唔同,好似飲雞湯咁濃郁甘香😋,無雞腥味,而且飲法方便,搞到最近我愛上左飲🥰💕

飲咗一段時間發現面色紅潤左、身體好咗💪🏻,朋友仲話我靚咗😍,而且冇以前咁容易病,就算工作左成日📑都覺得精力充沛,而且 #補而不燥 ,簡直係女士 #補身恩物 🌈
————————————————————
🛒有關【 #H365 】【 #道田純鮮滴雞精 
Website : www.daotianhealth.com
Facebook 道田
http://bit.do/e3jBY
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#唔怕燥 #滴雞精好味 #滴雞精推薦 #手腳冰冷 #補氣血 #常溫版 #健康 #台灣製造 #無激素 #零脂肪 #補身 #調理 #養生 #男女都飲得 #tachoi 

沒有留言:

張貼留言