2020年4月6日 星期一

My Beauty Station 平台約咗去韓國agafar皮膚管理中心做療程,可以等我由頭到腳去全面護理放鬆!

係社會嘅疫情壓力之下,最近嘅睡眠質素都好差,加上周身都痛,成日瞓極都係好攰,加上日日出街都要戴口罩,面部肌膚積聚好多污垢搞到生粒粒,好想去做D Treatment relax一下

我就係 @My Beauty Station 平台約咗去 @韓國agafar 皮膚管理中心 🇰🇷 #韓國瓷療溫感瘦身療程】 #韓國agafar皮膚管理 ,可以等我由頭到腳去全面護理放鬆!


————————————————————
療程後感 : 



🇰🇷韓國瓷療溫感瘦身療程】利用嶄新生物陶瓷、釋出遠紅外線、溫熱療法🔥🏅迅速分解囤積脂肪💥,促進體內廢物排出
平時好怕痛嘅我只係感覺到真空抽吸、按摩師以不同頻率替我揉、揑、擊、壓,只感覺暖暖地都幾舒適🎈,而且按摩師手勢一流,非常到位,做完之後發覺成個肩膊都係暗紅色,代表我身體有 #瘀血  #積勞過度 ,做完之後隨即覺得左邊肩膊鬆左好多,仲可以幫我去水腫添


之後美容師因應我嘅皮膚狀況推介我 【韓國agafar皮膚管理 】當中的療程,由於我肌膚比較乾,而且經常戴口罩積聚好多污垢,就幫我做一個#超聲波去污垢導入療程,先將肌膚表面及堵塞毛孔的油脂污垢分解,再利用每秒鐘一百萬次的高速震動將營養成份滲透至肌膚底層,做完肌膚隨即水潤有光澤,而且膚色更提亮了,特別我個 #士多啤梨鼻 位置,現在望落去很平滑呢
————————————————————
💥好消息好消息💥
📌瓷溫原價$880/20mins,試做價$388/20mins
📌 agafar facial 原價$1680,試做價 $380

 凡用我推介的CODE TACHOI」做瓷溫special 優惠價$194/30mins
agafar facial 優惠價$280
💎仲唔快啲去Book,體驗咁正嘅療程💨
————————————————————
🔍關於  @My Beaute Station
☎️ 👉http://m.me/mybeautestationhk
👉https://wa.me/85260251178 
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#mybeautystation #美容優惠 #hk #hkgirl #美容 #最新美容 #beauty #happy #tachoi #ta #tachoikol #tatakol #tata #hkbeauty #beauty #beautykol  #beautyinfluencer #Coolhker

沒有留言:

張貼留言