2020年4月29日 星期三

補鈣好幫手-【 BG強效液體膠原鈣】,能夠改善女性週期不適,簡直就啱晒我而家嘅需要!

平時一路都係經期唔準,加上最近社會嘅疫情在無形壓力影響之下出現各種健康煩惱,相信好多都是女性同我一樣特別係經期前成日頭痛腰痛,搞到瞓得唔好,心情更變得煩躁、容易炆憎原來與缺鈣有莫大關係,難怪我嘅指甲成日好脆弱,容易反甲。

見到好多女星同營養師推介「 2C骨質凍齡法」,即是CalciumCollagen這一個補鈣好幫手- #BG強效液體膠原鈣】,能夠改善 #女性週期不適,簡直就啱晒我而家嘅需要!

BG強效液體膠原鈣】 中的 #微米液體鈣」採用微米液態化技術令鈣質粒子變得更細,令鈣質更易被血液吸收同儲存,令鈣吸收量多2.6倍,更以檸檬酸鈣及磷酸鈣為原材料,能對腸胃刺激較少,不會引起便秘及脹氣;含專利Dr Lu鱸魚胜肽萃取,能促進膠原蛋白分泌達62.9%,強化骨骼及加強其柔韌性,骨質強韌唔易脆,同時增加全身肌肉強度,保持體態線條,增強皮膚健康!
———————————————————— 
食後感 : 
每天一條含1000mg #鈣質 的【BG強效液體膠原鈣】,而家我隨身攜帶着放落手袋,獨立包裝一撕開就飲得,吸啜之間食到甜甜地嘅蘋果味好美味,方便、衛生又健康!
相比起以前食大大粒嘅鈣丸,又苦又吞得辛苦,仲會有便秘嘅情況,依家飲咗 #液體鈣 反而無咗呢D情況,仲好瞓咗,日頭工作比以前精神集中左,冇咁容易發炆憎,最重要係 #經痛、 #頭痛  #腰痛 等情況都少咗,指甲變得強靭左,甩頭髮都少咗添,原來咁輕鬆就可以補鈣!

所以我飲完之後十分推介BG「微米液體鈣+膠原蛋白」,簡直係超越一般只補鈣及維他命D嘅鈣片,仲有埋Collagen 膠原蛋白,幫我一就次過 keep好骨質,從而強化骨骼唔易脆,仲可以防骨質疏鬆添!
———————————————————— 
🔍 關於「BG強效液體膠原鈣」
優惠價: $299 (標準價$379)
📍銷售點 : 萬寧獨家發售
🛍 網址:http://www.boostnguard.com/

💥好消息好消息💥
有官網優惠!
而家喺官網購買《BG強效液體膠原鈣》,有2盒裝優惠只係$538 (標準價$758),欲購從速!
🛒http://www.boostnguard.com/shop/product/181
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#2C骨質凍齡法 #微米液體鈣 #吸收量多2.6 #膠原蛋白 #骨質keep得好 #強韌唔易脆 #骨鬆 #骨脆 #保持體態線條 #BG #強效液體膠原鈣 #啜啜鈣 #萬寧 #身型靚靚 #tachoi #beautyinfluencer #Hkinfluencer @Coollikehk

沒有留言:

張貼留言