2019年10月31日 星期四

愛自己,就要揀純正天然無添加的「紐西蘭加維麥蘆卡Kiwi Manuka」產品

近幾年自己開始懂得養生,為咗令自己身體強壯啲,除咗食保健產品之外,我仲揀選左純正天然無添加的紐西蘭加維麥蘆卡產品。

加維麥蘆卡產品具有活性抗菌特性的麥蘆卡蜂蜜的蜜源,採自的天然、無污染的種植園,並經過獨特麥蘆卡因子(UMF) 認證。
————————————————————
用後感 :
麥蘆卡蜂蜜
最喜歡把加維麥蘆卡百里香蜂蜜加入水或茶一齊飲,而百里香蜂蜜擁有淡琥珀色的色澤、濃厚的芬香味,很滋潤喉嚨。

麥蘆卡精油
平時我也喜歡點香薰精油淨化空氣,而我最近就愛上用麥蘆卡精油 ,讓我在睡前能安定情緒,特別是薰衣草精油,氣味很清香,能夠安定情緒、易於入睡。
而檸檬草精油氣味清甜、含有抗菌消毒功效;薄荷精油更能紓解頭痛,提神醒腦。

麥蘆卡香皂 🧼
含有高濃度的紐西蘭草本配方,三合一香皂輕便套裝方便出外旅遊攜帶,帶住佢沐浴、潔面同磨砂,能夠潔淨清爽肌膚。

Yumthé 麥蘆卡花草茶
嚴選有機薑、洋甘菊、蕎麥以及來自純正天然紐西蘭嘅麥蘆卡葉,保留草本精華,不含咖啡因,仲有滋潤及增強免疫力功效,飲完真係冇咁容易病!
————————————————————
🛍仲唔快啲去官網訂購🛒
💎關於「 紐西蘭加維麥蘆卡Kiwi Manuka 
🌐www.kiwimanuka.com.hk
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
@kiwimanukahk
#Hkfoodie #hkbeauty #honey #Manuka #hkfood #sustainability #newzealand #mothernature #manukahoney #honey #eastcape #healthylife

沒有留言:

張貼留言