2019年10月17日 星期四

「Aileen 長脈衝機」有增生膠原蛋白脫毛等多種功效!I

女人經常要keep住扮靚先可以留住青春,保持最佳形象。經常要周圍去體驗唔同機嘅功效,都會比較頻撲,未必有時間去到,但係一部機入面有多種功效真係方便好多。

而Aileen 長脈衝機有多種功效,今次就試一試佢嘅威力!
佢除咗可以增生膠原蛋白之外、仲可以撫平眼袋、掃除蜘蛛網血管、減淡暗瘡紅印等功效,仲可以脫毛添!簡直啱晒我!
————————————————————
療程後感 :
整個過程好舒適,咁怕痛嘅我都覺得唔痛,只係感覺到暖暖地嘅感覺,我頸部一向多頸紋,做完之後最明顯嗰條頸紋已經減淡了,即時見到效果,認真神奇!
————————————————————
而家只需要喺呢個post文嘅3個月內預約Aileen療程,講係我介紹嘅,就即送一次額外療程,快D打電話去2131 0610預約啦!
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

#aileen #aileenplus #caly #calymedical #kanpekimedical #finemec #hairremoval #collagen #膠原蛋白增生 #脫毛 #去除微絲血管 #黑眼圈 #提升 #提拉

沒有留言:

張貼留言