2019年10月29日 星期二

韓國「HeyNature」- 魚腥草爽膚水 及 魚腥草安瓶精華,温和零刺激,啱晒敏感肌膚用!

#秋冬轉季 肌膚好容易 #敏感乾燥,最近就愛上用 #韓國 品牌護膚品HeyNature ,它的 #魚腥草爽膚水  #魚腥草安瓶精華 温和零刺激,啱晒我比較敏感性嘅肌膚用。

兩者都是以半透明的樽身設計,顯然很高貴。 #爽膚水  #精華 當中蘊含 #魚腥草成份,通過大韓皮膚刺激測試刺激指數為零,而且當中的溫和 #植物配方能貼近人體的#酸鹼度,幫助保持肌膚 #水油平衡,有效 #舒緩易敏  #修護受損肌膚
————————————————————

用後感 : 

最近每天早晚洗完面之後,都會噴上 魚腥草爽膚水,噴化式設計能夠令肌膚迅速吸收,使用方法方便快捷,質地溫和不油膩,非常清爽,就連泛紅的位置都能夠即時 #鎮靜舒緩。

隨後配搭魚腥草安瓶精華使用,很喜歡精華液的滴管設計,可以自行因應份量滴出精華。用了一段時間後發現額頭的暗粒及暗瘡減少了,而且肌膚變得滋潤有光澤,想不到它的保濕能力也很強呢,令我我愛上用魚腥草產品

————————————————————
🛍仲唔快啲去官網訂購🛒
💎關於「 @heynature_hk 
🌐 https://www.heynature.com/

產品資訊
魚腥草爽膚水




魚腥草安瓶精華

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#heynature_hk #韓國護膚品 #韓國傳媒報道 #敏感性嘅皮膚 #暗瘡 #抗痘 #tachoi #tata #ta #tachoikol #tatakol #hkblogger #hkinfluencer #influencer #influencers

沒有留言:

張貼留言