2019年10月31日 星期四

「澳洲正品鱷膚油 」秋冬天夠晒滋潤,幫助我解決所有乾燥難題!


踏入 #秋冬 天氣非常 #乾燥,肌膚經常會出現 #痕癢  #甩皮 嘅狀況,試過好多 #保濕產品 都係冇用,總係覺得唔夠 #滋潤,俾我無意中發現 #鱷膚油 嘅功效都幾啱我。

來自 #澳洲  #正品鱷膚油,蘊含 100% #澳洲鱷魚油,加上屬 #自然萃取物, #天然無添加,以「先舒敏,後修護」解決長期 #濕敏 及痕癢等問題,甚至表損外傷,讓肌膚有自療力,從而建立屏障抗頑固皮膚問題再生,加速 #傷口癒合。
————————————————————
用後感 : 
經常出汗的位置總會有一些濕疹形成,經常忍不住拗以致紅腫脫屑,還會造成傷口,但是用了澳洲鱷魚油後,油性質地能夠迅速吸收及滋潤,肌膚即時有光澤,傷口也很快癒合,在嘴角旁邊的乾燥肌膚搽上,第二天就變得滋潤平滑了,可見澳洲鱷魚油除了能 #對抗濕疹 外,還能 #抗炎殺菌, #嬰幼兒 都啱用添!
————————————————————
🔎產品資料
澳洲正品鱷膚油 


🛍🛒銷售點全線萬寧

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
#正品藥業有限公司# #Herb #皮膚 #tachoi #tata #ta #tachoikol #tatakol #hkblogger #hkinfluencer #influencer #influencers

沒有留言:

張貼留言